Passa al contingut principal

en el mon de la automoció MarQueTIR Nous Models de relació comercial

en el mon de la automoció

MarQueTIR Nous Models de relació comercial

Quantes vegades estem disposats a canviar
per aprendre coses noves i fer les coses de manera diferent? Per què no ?
Missatge de Benvinguda

més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.. Sergio Marchionne, conseller delegat de FCA


Programes per les persones de Totes Les edats
Programes personalitzats   realitzem
Cicles de enqüentros i tertúlies,
en format work-shop,
encaminats a orientar els i les participants en l'aprofitament de les oportunitats que ofereixen "els canvis", i més en una època de Globalitat com la que estem vivint.
Aquests cicles, acrediten a aquells i aquelles organitzacions, persones i organismes que els impulsen i són de gran utilitat per els i les participantes.
sorgeixen Idees, punts de vista i surten Qüestions difícils de respondre

l'impuls, desenvolupament i utilització de les eines de la Comunicació  
Internet en l'àmbit de les famílies,   organitzacions, entitats i empreses i aquells i aquelles que intervenen en "la Gestió i Orientació dels territoris" notes i comentaris - càpsula ràdio - vídeo - càpsula TV - enllaços Internet


Comentaris

  1. Al costat de les persones per despertar els seus potencials davant la nova realitat en què es troben

    Els concessionaris de vehicles propietaris directius treballadors i colaboradors van saber ahir per les declaracions del president de Volkswagen España que .....tenen els dies comptats

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

aprendre a avenir-se la primera assignatura EMPATIA i COMUNICACIO

De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.

enlairem republiques a Go Go

La República de El Campa NAR i O Una idea per Innovar Animar Engrescar Generar optimisme Promoure Actuacions i Campanyes El dia de la Vigília  de Sant Andreu  enlairem tres repúbliques   una idea per Promoure una crida a una eina

Avenir-se es bo

Avenir-se   es bo per   fer   Animar a fer   es molt bo per a   establir metes   somiar plegats   Pujar la autoestima mes informació ..... Siete vidas tiene el Campa    ELS FRENS I ELS ACCELERADORS