Passa al contingut principal

nous usos del client, enfocats a utilitzar un cotxe per anar d'un punt A a un altre B però sense ser el propietari del vehicle, ha de determinar el grau de consolidació mundial del sector de l'automoció. Per a Sergio Marchionne, conseller delegat de FCA, més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.


proveïdors de mobilitat

El grau i la rapidesa d'adaptació als nous usos del client, enfocats a utilitzar un cotxe per anar d'un punt A a un altre B


però
sense ser el propietari del vehicle,
ha de determinar el grau de consolidació mundial del sector de l'automoció.
Al marge de la rapidesa de la implantació definitiva del cotxe elèctric al mercat,
els grans grups automobilístics
treballen ja en un canvi en el seu model de negoci.
La premissa és que "ja no serem un mer fabricant de vehicles, sinó que serem proveïdors de mobilitat". Aquesta frase l'han repetit, de manera insistent, Carlos Goshn, president de l'aliança Renault-Nissan; Carlos Tavares, el seu homònim a PSA Gruope; Matthias Müller, que pilota VW, o el conseller delegat de Ford, Mark Fields.
La 'tirania de l'endoll'
Un aspecte important en la implementació del cotxe 100% elèctric és l'autonomia. I aquí Tesla torna a prendre la iniciativa.
Els experts, inclosos els dels fabricants com Renault Nissan,
creuen que 300 quilòmetres és la barrera psicològica perquè el client compri un cotxe elèctric.
Avui en dia, el sobrepreu que suposa l'adquisició d'un elèctric respecte a un vehicle convencional no és un obstacle: a Madrid es pot comprar un Nissan Leaf per 15.000 euros, si s'inclouen els ajuts públics a la compra d'un cotxe 100% elèctric.
La manipulació deliberada de les emissions dels motors dièsel
ha suposat cop de gràcia definitiu a aquest tipus de combustible a Europa
No serà immediata, ja que suposa el 55% de les vendes al Vell Continent.
No obstant això, el grup Volkswagen ha accelerat l'electrificació de la seva gamma: compta a partir de 2018 amb models completament elèctrics en les seves marques premium Audi i Porsche, que anuncien 500 quilòmetres d'autonomia.
Big Data
MarQueTIR
en el món de la automoció
de On venim ?
en el món del transport de mercaderies i viatgers


en el món del turisme

Empreses prosperitat a la zona, oportunitat d'Internet i les Noves Tecnologies, eficàcia, creixement i millora de resultats.

Idees i comentaris, sobre el potencial que ofereix Internet per a les empreses

per a la identificació i ampliació de les seves àrees d'influència,
per a la promoció dels seus productes,
per a l'ampliació de mercats,
per a l'establiment i desenvolupament d'aliances. Joves, Universitat, Comunitat Educativa
sobre les oportunitats .
Divulgació de models de la jove Universitat amb experiències d'èxit provades, Facultat de Medicina. Divulgació que acredita a alumnes, professors, òrgans docents i famílies Turisme i creixement
propòsits i conceptes relacionats amb la divulgació i promoció d'aspectes que ja formen part dels "atractius" d'Albacete Sobre la importància i atractius que ofereix la divulgació i promoció de llocs, activitats i aspectes atractius que configuren aquest "ànima de una contrada, una regió un territori ": Fira, Acollidora, Talent, Tolerància
Amb la participació del conjunt d'agents del sector i potencials: agències, hotels, oci i restauració, cultura, Mitjans de Comunicació ....
Compartir experiències - Impulsar actuacions
col·laboració - administracions locals -
programes orientats a les persones
l'impuls, desenvolupament i utilització de les eines de la Comunicació  
Internet en l'àmbit de les famílies,   organitzacions, entitats i empreses i aquells i aquelles que intervenen en "la Gestió i Orientació dels territoris"
notes i comentaris - càpsula ràdio - vídeo - càpsula TV - enllaços Internet



Comentaris

  1. Grans canvis en el sector de la automoció
    Totes les marques es treuen treballadors de sobre i articulen les seves noves estructures per obtenir els guanys de "els nous serveis la voltants de la mobilitat i els nous models de negoci que els acompanyen
    http://sersesenton.blogspot.com.es/2016/10/linternet-es-una-eina-i-es-per-tothom.html?m=1

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Avenir-se es bo

Avenir-se   es bo per   fer   Animar a fer   es molt bo per a   establir metes   somiar plegats   Pujar la autoestima mes informació ..... Siete vidas tiene el Campa    ELS FRENS I ELS ACCELERADORS

enlairem republiques a Go Go

La República de El Campa NAR i O Una idea per Innovar Animar Engrescar Generar optimisme Promoure Actuacions i Campanyes El dia de la Vigília  de Sant Andreu  enlairem tres repúbliques   una idea per Promoure una crida a una eina

contra l oblit fem memoria i contra la solitud la fem per a compartir

Fem Memòria i fem la per compartir Persones i Organitzacions Adherides donen suport Faciliten i aporten Recursos Reben l'agraïment i el reconeixement de organitzadors , promotors , participants clau d'accés als espais dedicats a les persones i organitzacions adherides Un menú personalitzat per rebre i enviar continguts als canals de comunicació El CIEL de les memories vives