Passa al contingut principal

nous usos del client, enfocats a utilitzar un cotxe per anar d'un punt A a un altre B però sense ser el propietari del vehicle, ha de determinar el grau de consolidació mundial del sector de l'automoció. Per a Sergio Marchionne, conseller delegat de FCA, més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.


proveïdors de mobilitat

El grau i la rapidesa d'adaptació als nous usos del client, enfocats a utilitzar un cotxe per anar d'un punt A a un altre B


però
sense ser el propietari del vehicle,
ha de determinar el grau de consolidació mundial del sector de l'automoció.
Al marge de la rapidesa de la implantació definitiva del cotxe elèctric al mercat,
els grans grups automobilístics
treballen ja en un canvi en el seu model de negoci.
La premissa és que "ja no serem un mer fabricant de vehicles, sinó que serem proveïdors de mobilitat". Aquesta frase l'han repetit, de manera insistent, Carlos Goshn, president de l'aliança Renault-Nissan; Carlos Tavares, el seu homònim a PSA Gruope; Matthias Müller, que pilota VW, o el conseller delegat de Ford, Mark Fields.
La 'tirania de l'endoll'
Un aspecte important en la implementació del cotxe 100% elèctric és l'autonomia. I aquí Tesla torna a prendre la iniciativa.
Els experts, inclosos els dels fabricants com Renault Nissan,
creuen que 300 quilòmetres és la barrera psicològica perquè el client compri un cotxe elèctric.
Avui en dia, el sobrepreu que suposa l'adquisició d'un elèctric respecte a un vehicle convencional no és un obstacle: a Madrid es pot comprar un Nissan Leaf per 15.000 euros, si s'inclouen els ajuts públics a la compra d'un cotxe 100% elèctric.
La manipulació deliberada de les emissions dels motors dièsel
ha suposat cop de gràcia definitiu a aquest tipus de combustible a Europa
No serà immediata, ja que suposa el 55% de les vendes al Vell Continent.
No obstant això, el grup Volkswagen ha accelerat l'electrificació de la seva gamma: compta a partir de 2018 amb models completament elèctrics en les seves marques premium Audi i Porsche, que anuncien 500 quilòmetres d'autonomia.
Big Data
MarQueTIR
en el món de la automoció
de On venim ?
en el món del transport de mercaderies i viatgers


en el món del turisme

Empreses prosperitat a la zona, oportunitat d'Internet i les Noves Tecnologies, eficàcia, creixement i millora de resultats.

Idees i comentaris, sobre el potencial que ofereix Internet per a les empreses

per a la identificació i ampliació de les seves àrees d'influència,
per a la promoció dels seus productes,
per a l'ampliació de mercats,
per a l'establiment i desenvolupament d'aliances. Joves, Universitat, Comunitat Educativa
sobre les oportunitats .
Divulgació de models de la jove Universitat amb experiències d'èxit provades, Facultat de Medicina. Divulgació que acredita a alumnes, professors, òrgans docents i famílies Turisme i creixement
propòsits i conceptes relacionats amb la divulgació i promoció d'aspectes que ja formen part dels "atractius" d'Albacete Sobre la importància i atractius que ofereix la divulgació i promoció de llocs, activitats i aspectes atractius que configuren aquest "ànima de una contrada, una regió un territori ": Fira, Acollidora, Talent, Tolerància
Amb la participació del conjunt d'agents del sector i potencials: agències, hotels, oci i restauració, cultura, Mitjans de Comunicació ....
Compartir experiències - Impulsar actuacions
col·laboració - administracions locals -
programes orientats a les persones
l'impuls, desenvolupament i utilització de les eines de la Comunicació  
Internet en l'àmbit de les famílies,   organitzacions, entitats i empreses i aquells i aquelles que intervenen en "la Gestió i Orientació dels territoris"
notes i comentaris - càpsula ràdio - vídeo - càpsula TV - enllaços Internet



Comentaris

  1. Grans canvis en el sector de la automoció
    Totes les marques es treuen treballadors de sobre i articulen les seves noves estructures per obtenir els guanys de "els nous serveis la voltants de la mobilitat i els nous models de negoci que els acompanyen
    http://sersesenton.blogspot.com.es/2016/10/linternet-es-una-eina-i-es-per-tothom.html?m=1

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

aprendre a avenir-se la primera assignatura EMPATIA i COMUNICACIO

De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.

Rememorant els bons i grans moments viscuts al SIC

Producció, sistemes i administració ,  tres motors liderats per Mestre, el cosí de Pancho Producció, liderada per Ramírez i el gran suport que li donava la seva secretaria, la Charo,..... Ummmmm la Charo, recordo que em treia els bitllets per anar a Madrid i la reserva a l'hotel Sanvy a la Plaza Colon  La feina, de fet, la feien els operadors, liderats per.... Ostres no recordo el nom, però era un encant, ah en Ramos, quina sort vaig tenir jo amb el Ramos, em "donava màquina" fora de les planificacions  La feina, tot allò que vomitaven les impressores, rebuts, extractes del banc i un munt de llistats més els deixaven niquelats la gent de ACA I RIE  tres torns 24 h 365 dies a l'any treballava producció, no sistemes que fins i tot a l'estiu tenien jornada intensiva  una gran sala amb dos ordinadors, un equip de dones excepcionals gravant a tres torns, el mateix gravaven el padró de l'Ajuntament de l'Hospitalet que les receptes de la seguretats social liderad

enlairem republiques a Go Go

La República de El Campa NAR i O Una idea per Innovar Animar Engrescar Generar optimisme Promoure Actuacions i Campanyes El dia de la Vigília  de Sant Andreu  enlairem tres repúbliques   una idea per Promoure una crida a una eina