Passa al contingut principal

en el mon de la automoció MarQueTIR Nous Models de relació comercial

en el mon de la automoció

MarQueTIR Nous Models de relació comercial

Quantes vegades estem disposats a canviar
per aprendre coses noves i fer les coses de manera diferent? Per què no ?
Missatge de Benvinguda

més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.. Sergio Marchionne, conseller delegat de FCA


Programes per les persones de Totes Les edats
Programes personalitzats   realitzem
Cicles de enqüentros i tertúlies,
en format work-shop,
encaminats a orientar els i les participants en l'aprofitament de les oportunitats que ofereixen "els canvis", i més en una època de Globalitat com la que estem vivint.
Aquests cicles, acrediten a aquells i aquelles organitzacions, persones i organismes que els impulsen i són de gran utilitat per els i les participantes.
sorgeixen Idees, punts de vista i surten Qüestions difícils de respondre

l'impuls, desenvolupament i utilització de les eines de la Comunicació  
Internet en l'àmbit de les famílies,   organitzacions, entitats i empreses i aquells i aquelles que intervenen en "la Gestió i Orientació dels territoris" notes i comentaris - càpsula ràdio - vídeo - càpsula TV - enllaços Internet


Comentaris

  1. Al costat de les persones per despertar els seus potencials davant la nova realitat en què es troben

    Els concessionaris de vehicles propietaris directius treballadors i colaboradors van saber ahir per les declaracions del president de Volkswagen España que .....tenen els dies comptats

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

aprendre a avenir-se la primera assignatura EMPATIA i COMUNICACIO

De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.

A punt de deixar els 69s

 Rememorant els temps viscuts Recordava quan va entrar a treballar al SIC, Servicios Informaticos Condal, el cerebro del Banc Condal i centre de externaciinalitzacio de serveis de les empreses dels seus accionistes,, gestors i notaris, sobre tot  Va entrar a les oficines on "produïen aplicacions i programes" equips d'analistes i programadors AF AO i PR distribuïts en cèl·lules, el departament de sistemes, dirigit per en Salvador Alemany i els seus dos tècnics de sistemes, en Josep Padros i l'Enric Espelt Va entrar en aquelles flamants oficines, modernes i plena de gent entusiasta i divertida  La Piti, la recepcionista, el va acollir amb carinyo i molta simpatia i el va acompanyar a la seva taula, era AO Analista orgànic i tenia el suport de Joaquim Marín, AF un madrileny encantador i molt il·lustrat, amant del cante jondo i en Rosselló el tècnic de suport que la companyia que tenia lligats els dos superordenadors ubicats al edifici del Banco Condal, a la planta sexta,

Els Nous Bancs del temps dels talents i les idees

cartes a 9s politicOS + Persones + protagonistes Administracions locals dinamització petits negocis i autonoms idees per compartir Mas-Colell Mena Nos i altres volem participar volem tenir PRESÈNCIA ara en línia Noticies i experiències sortir de l'esvoranc digital es una clau per qualsevol cami de sortida de la crisi