El dia de la Vigília de Sant Andreu enlairem tres repúbliques
De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.
14,689 i seguim
ResponEliminahttps://sites.google.com/view/tasqor/tasqor-escriptori
ResponEliminaLes persones, totes, poden "Orientar-se als resultats" una de les formes més fàcils de aconseguir el que les persones volen, haver definit abans els resultats i els beneficis emocionals que comporten
Establir el destí i anar gaudint i creixent a mida que assoleixen les metes
Aprendre de les dreceres i de les Cruïlles, la salsa de les il·lusions