Passa al contingut principal

Trinitat i Prosperitat unides per ensenyar

UNIDES PER ENSENYAR

PERSONES , D'AQUÍ i de més ENLLÀ

DEL NORD I DEL SUD , DE L'EST I DE L'OEST

especial per qui hagi "tingut la sort" d'haver nascut en la decada dels 50's L'ACadeMia en Transit  

La Qaixa X la GenT G te idees per els Silvers, nascuts als 50's
Casal de Gent Gran Barcelona Prosperitat★★★★☆ · Local government office · Carrer de Pablo Iglesias, 8

Ens creem la nostra propia ocupació, t'hi apuntes ?



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

A punt de deixar els 69s

 Rememorant els temps viscuts Recordava quan va entrar a treballar al SIC, Servicios Informaticos Condal, el cerebro del Banc Condal i centre de externaciinalitzacio de serveis de les empreses dels seus accionistes,, gestors i notaris, sobre tot  Va entrar a les oficines on "produïen aplicacions i programes" equips d'analistes i programadors AF AO i PR distribuïts en cèl·lules, el departament de sistemes, dirigit per en Salvador Alemany i els seus dos tècnics de sistemes, en Josep Padros i l'Enric Espelt Va entrar en aquelles flamants oficines, modernes i plena de gent entusiasta i divertida  La Piti, la recepcionista, el va acollir amb carinyo i molta simpatia i el va acompanyar a la seva taula, era AO Analista orgànic i tenia el suport de Joaquim Marín, AF un madrileny encantador i molt il·lustrat, amant del cante jondo i en Rosselló el tècnic de suport que la companyia que tenia lligats els dos superordenadors ubicats al edifici del Banco Condal, a la planta sexta,

Avenir-se es bo

Avenir-se   es bo per   fer   Animar a fer   es molt bo per a   establir metes   somiar plegats   Pujar la autoestima mes informació ..... Siete vidas tiene el Campa    ELS FRENS I ELS ACCELERADORS

aprendre a avenir-se la primera assignatura EMPATIA i COMUNICACIO

De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.