Passa al contingut principal

TRANSIT Plataformes per facilitar els canvis i la innovació

Proper  llançament de la plataforma per facilitar la cohesió , el consens, el canvi i la innovació
ENTORNO : TERCERS , TABLES I CONCEPTES
Posi les seves relacions en una base de dades GeoRelacional TERCERS
les TABLES  faciliten la "parametrització" de la tipología de les seves relacions
CONCEPTES diferents per a elements diversos


TENiM UNA VISIÓ !!!! 

que conte grans atractius per a les  persones i els coll·ectius, per a les  families, las organitzacions profesionals i les  pimes.

La Qualitat de les persones : Noves feines per a grans i joves



u Pots +




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

A punt de deixar els 69s

 Rememorant els temps viscuts Recordava quan va entrar a treballar al SIC, Servicios Informaticos Condal, el cerebro del Banc Condal i centre de externaciinalitzacio de serveis de les empreses dels seus accionistes,, gestors i notaris, sobre tot  Va entrar a les oficines on "produïen aplicacions i programes" equips d'analistes i programadors AF AO i PR distribuïts en cèl·lules, el departament de sistemes, dirigit per en Salvador Alemany i els seus dos tècnics de sistemes, en Josep Padros i l'Enric Espelt Va entrar en aquelles flamants oficines, modernes i plena de gent entusiasta i divertida  La Piti, la recepcionista, el va acollir amb carinyo i molta simpatia i el va acompanyar a la seva taula, era AO Analista orgànic i tenia el suport de Joaquim Marín, AF un madrileny encantador i molt il·lustrat, amant del cante jondo i en Rosselló el tècnic de suport que la companyia que tenia lligats els dos superordenadors ubicats al edifici del Banco Condal, a la planta sexta,

Avenir-se es bo

Avenir-se   es bo per   fer   Animar a fer   es molt bo per a   establir metes   somiar plegats   Pujar la autoestima mes informació ..... Siete vidas tiene el Campa    ELS FRENS I ELS ACCELERADORS

aprendre a avenir-se la primera assignatura EMPATIA i COMUNICACIO

De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.