Passa al contingut principal

solidaritat amb les families que pateixen la repressió de l'estat espanyol

diumenge, 7 d’abril de 2019

Acte de solidaritat amb les families que pateixen la repressió de l'estat espanyol


rememorem 

les cartes de Andrés Ponga Herrero des de la presó

En el nom de la abuelita Cesarea EXIGIM ......
EXIGIM https://t.co/YRwLVv9NOt
— + etica + estetica (@AureaOS) 15 de octubre de 2017

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

A punt de deixar els 69s

 Rememorant els temps viscuts Recordava quan va entrar a treballar al SIC, Servicios Informaticos Condal, el cerebro del Banc Condal i centre de externaciinalitzacio de serveis de les empreses dels seus accionistes,, gestors i notaris, sobre tot  Va entrar a les oficines on "produïen aplicacions i programes" equips d'analistes i programadors AF AO i PR distribuïts en cèl·lules, el departament de sistemes, dirigit per en Salvador Alemany i els seus dos tècnics de sistemes, en Josep Padros i l'Enric Espelt Va entrar en aquelles flamants oficines, modernes i plena de gent entusiasta i divertida  La Piti, la recepcionista, el va acollir amb carinyo i molta simpatia i el va acompanyar a la seva taula, era AO Analista orgànic i tenia el suport de Joaquim Marín, AF un madrileny encantador i molt il·lustrat, amant del cante jondo i en Rosselló el tècnic de suport que la companyia que tenia lligats els dos superordenadors ubicats al edifici del Banco Condal, a la planta sexta,

Avenir-se es bo

Avenir-se   es bo per   fer   Animar a fer   es molt bo per a   establir metes   somiar plegats   Pujar la autoestima mes informació ..... Siete vidas tiene el Campa    ELS FRENS I ELS ACCELERADORS

aprendre a avenir-se la primera assignatura EMPATIA i COMUNICACIO

De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.