De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.
Invoquem als Silvers, dona i home Re Activad'Or , persones nascudes en la dècada dels 50's o a finals de la dècada dels 40's
a les 13,375 persones que han visitat aquest espai els preguntaria ... ens mereeixem en aquest pais que els conductors i conductores siguin tan poc sensibles als patirs i la felicitat de les persones ?
ResponElimina