- Orient@-T Associació per a la comunicació i la innovació
- La Gent Gran Punt i Com és la gent que fa que passin les coses, les bones coses
- leQ-Toorisme ... el turisme emocional
- fer memória i fer-la per a compartir
- el business site
- per fer memoria i compartir-la fem converses
- Noves ocupacions gracies al maridatge de la memòria i la tecnolgia en el mon del turisme
De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada