Passa al contingut principal

El Viver de Can Formiga Re Activa i desperta els creditors amb crèdits titularitzats



Som una parella de sesentons,  i preparem totes les nostres energies per tirar li una gran carrega de profunditat a la banca espanyola 

Animem la construcció de Un equip de persones amb noves idees

Comencem el mes de Maig , el mes de Maria , amb dues metes ben clares:
  1. Salvar La Villa Maria la casa en la que vivim des de fa ar mes de tres anys
  2. Recuperar el que hem pagat de mes i que ens varen pispar "el tercer comitè "
Ens hem organitzat per fer del nostre recorregut un model per que altres com nosaltres tinguin el cami un pel mes facil i , sobre tot , que es trobib "acompanyats", ni que sigui en els núvols Sabem qui son els que ens ataquen  Anticipa  Evo  Idea gestion hipotecaria SLU   i daltres com ara Aprenem cada dia per ensenyar aprenem en la  Acollida  aprenem en Acompanyament i ensenyem fent Orientació  Volem despertar el potencial de les persones que hi ha al voltant de les deutes hipotecaries Assemblea  Avanços  El èxit si que es pot Idees


Anticipa i altres com el que ens explicquen aquests advocats de Madrid ja ens ha aixecat un pis amb aquesta por que "ens han ficat al cos " , en aquest cas ANTICIPA ha esta darrera de tota la negociació que varem tenir amb la direcció de les dues oficines de Caixa Catalunya i els seus "serveis" de recuperació de deute .....hem perdut el pis, hem perdut la alegria a casa i ara estem demandats , de nou, per Catalunya Caixa , que ja no te el credit segons ens ha dit la 

   



Felicidades por lo claro que lo habeis explicado ,.... gracias por vuestras actuaciones i animos con estas demandas sobre titulaciones https://sites.google.com/site/elviverdecanformiga/espahis  

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

aprendre a avenir-se la primera assignatura EMPATIA i COMUNICACIO

De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.

A punt de deixar els 69s

 Rememorant els temps viscuts Recordava quan va entrar a treballar al SIC, Servicios Informaticos Condal, el cerebro del Banc Condal i centre de externaciinalitzacio de serveis de les empreses dels seus accionistes,, gestors i notaris, sobre tot  Va entrar a les oficines on "produïen aplicacions i programes" equips d'analistes i programadors AF AO i PR distribuïts en cèl·lules, el departament de sistemes, dirigit per en Salvador Alemany i els seus dos tècnics de sistemes, en Josep Padros i l'Enric Espelt Va entrar en aquelles flamants oficines, modernes i plena de gent entusiasta i divertida  La Piti, la recepcionista, el va acollir amb carinyo i molta simpatia i el va acompanyar a la seva taula, era AO Analista orgànic i tenia el suport de Joaquim Marín, AF un madrileny encantador i molt il·lustrat, amant del cante jondo i en Rosselló el tècnic de suport que la companyia que tenia lligats els dos superordenadors ubicats al edifici del Banco Condal, a la planta sexta,

Els Nous Bancs del temps dels talents i les idees

cartes a 9s politicOS + Persones + protagonistes Administracions locals dinamització petits negocis i autonoms idees per compartir Mas-Colell Mena Nos i altres volem participar volem tenir PRESÈNCIA ara en línia Noticies i experiències sortir de l'esvoranc digital es una clau per qualsevol cami de sortida de la crisi