- Introducció
- Sessió 1 Anàlisis i diagnòstic de la teva realitat
- Sessió 2 et preguntes quin es el teu "negoci"
- Sessió 3 han passat unes hores i estas llegint alló que havies escrit sobre quin es el teu negoci
- Sessió 4 Compartir la teva percepció de la teva realitat
- Sessió 5 Balanç i compilació La Realitat
De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.
Despertar el potencial de les persones , com es fa això ?
ResponEliminaPER ACONSEGUIR MÉS , PER CRÈIXER, PER MILLORAR …
ResponEliminano es requereix sang, suor i lagrimes ; es qüestió de PENSAR DIFERENT
es qüestió de “modificar opinions errònies” en “inefectives” transformant les en creences que s’acostin mes a la veritat