De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.
Deu ni do el temps com passa i la P. (pobre banca) esta fent més beneficis cada dia
ResponEliminaEm pregunto on van a parar aquest guanys i com es que no paren de créixer...
La resposta la té el vent em contesta la meva gosa que sempre la tinc al costat
I va i em diu.. Són uns màfies, desde el president passant per els membres del Consell i continuant per els directors generals són tots uns màfies
Ostres, he pensat com pot ser que una gosa salihie el que tota la base de clients no sap...
I m'he quedat una estona escoltant el vent per veure si aclarava la seva resposta