Translate

dijous, 13 d’octubre de 2016

en el mon de la automoció MarQueTIR Nous Models de relació comercial

en el mon de la automoció

MarQueTIR Nous Models de relació comercial

Quantes vegades estem disposats a canviar
per aprendre coses noves i fer les coses de manera diferent? Per què no ?
Missatge de Benvinguda

més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.. Sergio Marchionne, conseller delegat de FCA


Programes per les persones de Totes Les edats
Programes personalitzats   realitzem
Cicles de enqüentros i tertúlies,
en format work-shop,
encaminats a orientar els i les participants en l'aprofitament de les oportunitats que ofereixen "els canvis", i més en una època de Globalitat com la que estem vivint.
Aquests cicles, acrediten a aquells i aquelles organitzacions, persones i organismes que els impulsen i són de gran utilitat per els i les participantes.
sorgeixen Idees, punts de vista i surten Qüestions difícils de respondre

l'impuls, desenvolupament i utilització de les eines de la Comunicació  
Internet en l'àmbit de les famílies,   organitzacions, entitats i empreses i aquells i aquelles que intervenen en "la Gestió i Orientació dels territoris" notes i comentaris - càpsula ràdio - vídeo - càpsula TV - enllaços Internet


Grans canvis i grans oportunitats en els mon de la automoció turisme i transport de mercaderies i viatgers


Tots els grups estan invertint en la digitalització dels seus processos productius i en 'Big Data' per canalitzar la informació rebuda dels seus clients i rendibilitzar-la.

Empreses prosperitat a la zona, oportunitat d'Internet i les Noves Tecnologies, eficàcia, creixement i millora de resultats.
proveïdors de mobilitat

Big Data + MarQueTIR
Business Intelligence
en el món de la automoció

Idees i comentaris, sobre el potencial que ofereix Internet per a les empreses

per a la identificació i ampliació de les seves àrees d'influència,
per a la promoció dels seus productes,
per a l'ampliació de mercats,
per a l'establiment i desenvolupament d'aliances.

Joves, Universitat, Comunitat Educativa
sobre les oportunitats .
Divulgació de models de la jove Universitat amb experiències d'èxit provades, Facultat de Medicina. Divulgació que acredita a alumnes, professors, òrgans docents i famílies Turisme i creixement
propòsits i conceptes relacionats amb la divulgació i promoció d'aspectes que ja formen part dels "atractius"
Sobre la importància i atractius que ofereix la divulgació i promoció de llocs, activitats i aspectes atractius que configuren aquest "ànima de una contrada, una regió un territori ": Fira, Acollidora, Talent, Tolerància
Amb la participació del conjunt d'agents del sector i potencials: agències, hotels, oci i restauració, cultura, Mitjans de Comunicació ....

Compartir experiències - Impulsar actuacions

col·laboració - administracions locals -

dijous, 6 d’octubre de 2016

L'Internet es una eina i es per tothom , les emocions son la salsa de la vida i comercialitzar millor i sempre genera prosperitat dins les families , organitzacions i territoris

La Ona Tardor a Catalunya  Mentors per la Segona Oportunitat 
- Socavon Digital + Internet para las personas  eQuipo Multidisciplinar con mas ganas que canas   PrenT un Quit CAT es gratis y es para ti  especial Silvers nacid@s en los 50's  Gràcies a Missatger/OS d Les Gràcies




nous usos del client, enfocats a utilitzar un cotxe per anar d'un punt A a un altre B però sense ser el propietari del vehicle, ha de determinar el grau de consolidació mundial del sector de l'automoció. Per a Sergio Marchionne, conseller delegat de FCA, més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.


proveïdors de mobilitat

El grau i la rapidesa d'adaptació als nous usos del client, enfocats a utilitzar un cotxe per anar d'un punt A a un altre B


però
sense ser el propietari del vehicle,
ha de determinar el grau de consolidació mundial del sector de l'automoció.
Al marge de la rapidesa de la implantació definitiva del cotxe elèctric al mercat,
els grans grups automobilístics
treballen ja en un canvi en el seu model de negoci.
La premissa és que "ja no serem un mer fabricant de vehicles, sinó que serem proveïdors de mobilitat". Aquesta frase l'han repetit, de manera insistent, Carlos Goshn, president de l'aliança Renault-Nissan; Carlos Tavares, el seu homònim a PSA Gruope; Matthias Müller, que pilota VW, o el conseller delegat de Ford, Mark Fields.
La 'tirania de l'endoll'
Un aspecte important en la implementació del cotxe 100% elèctric és l'autonomia. I aquí Tesla torna a prendre la iniciativa.
Els experts, inclosos els dels fabricants com Renault Nissan,
creuen que 300 quilòmetres és la barrera psicològica perquè el client compri un cotxe elèctric.
Avui en dia, el sobrepreu que suposa l'adquisició d'un elèctric respecte a un vehicle convencional no és un obstacle: a Madrid es pot comprar un Nissan Leaf per 15.000 euros, si s'inclouen els ajuts públics a la compra d'un cotxe 100% elèctric.
La manipulació deliberada de les emissions dels motors dièsel
ha suposat cop de gràcia definitiu a aquest tipus de combustible a Europa
No serà immediata, ja que suposa el 55% de les vendes al Vell Continent.
No obstant això, el grup Volkswagen ha accelerat l'electrificació de la seva gamma: compta a partir de 2018 amb models completament elèctrics en les seves marques premium Audi i Porsche, que anuncien 500 quilòmetres d'autonomia.
Big Data
MarQueTIR
en el món de la automoció
de On venim ?
en el món del transport de mercaderies i viatgers


en el món del turisme

Empreses prosperitat a la zona, oportunitat d'Internet i les Noves Tecnologies, eficàcia, creixement i millora de resultats.

Idees i comentaris, sobre el potencial que ofereix Internet per a les empreses

per a la identificació i ampliació de les seves àrees d'influència,
per a la promoció dels seus productes,
per a l'ampliació de mercats,
per a l'establiment i desenvolupament d'aliances. Joves, Universitat, Comunitat Educativa
sobre les oportunitats .
Divulgació de models de la jove Universitat amb experiències d'èxit provades, Facultat de Medicina. Divulgació que acredita a alumnes, professors, òrgans docents i famílies Turisme i creixement
propòsits i conceptes relacionats amb la divulgació i promoció d'aspectes que ja formen part dels "atractius" d'Albacete Sobre la importància i atractius que ofereix la divulgació i promoció de llocs, activitats i aspectes atractius que configuren aquest "ànima de una contrada, una regió un territori ": Fira, Acollidora, Talent, Tolerància
Amb la participació del conjunt d'agents del sector i potencials: agències, hotels, oci i restauració, cultura, Mitjans de Comunicació ....
Compartir experiències - Impulsar actuacions
col·laboració - administracions locals -
programes orientats a les persones
l'impuls, desenvolupament i utilització de les eines de la Comunicació  
Internet en l'àmbit de les famílies,   organitzacions, entitats i empreses i aquells i aquelles que intervenen en "la Gestió i Orientació dels territoris"
notes i comentaris - càpsula ràdio - vídeo - càpsula TV - enllaços Internet



en el CIEL Volem promoure Una Millor Actitud davant L'us habitual i eficaç de Internet i Nous Canals de Comunicació

    Volem promoure Una Millor Actitud 


    Volem promoure Una Millor Actitud 
    Volem acompanyar te per  Una Millor Actitud 

    Volem promoure Una Millor Actitud 
davant La Cooperació de La Gent Generosa de les empreses grans ubicades en els territoris de Catalunya  (iva + eQ ) =  ( Impost Valor afegit + Optimisme + Il·lusions + Confiança) amb Publicinios Nous Canals de Comunicació 


el CIEL promueve nuevas ocupaciones